En hundinstruktör som bloggar om hundar, hundträning och vardagsliv

söndag 29 augusti 2010

Visistkort, för i h*lv*t*

Idag när jag satte upp hindren för kursen i Skogsagility Nivå 2 så gick en barnfamilj förbi och killen stannade och frågade vad det var och berättade att de skulle skaffa hund snart. Jag lyckades göra ganska bra reklam för mig själv, men som vanligt hade jag inga visitkort på mig (suck), så jag skrev mina uppgifter (Freedom dogs, mitt namn, nummer & hemsideadress) på ett papper från blocket och gav till honom...
Men jag ger fan snart mig själv sparken som PR-ansvarig. Jag har redan sparkat mig själv som sekreterare eftersom att jag aldrig kan lära mig att svara med företagsnamnet när företagstelefonen ringer.
Sen att jag måste tillåta mig själv att fortsätta svara i telefon eftersom att jag är ensam i företaget. det går inte att komma ifrån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar