En hundinstruktör som bloggar om hundar, hundträning och vardagsliv

tisdag 17 augusti 2010

Raderat ett par bloggar, eller fler...

Ja nu har jag gjort det, äntligen. Jag har integrerat tre olika bloggar i Freedom dogs-bloggen och nu var det faktiskt dags att ta bort föregångarna. Var för sig är aktiviteten på de så låg från min sida att jag kände att nej, nu lägger jag ihop de. Jag la alltså ihop Kursbloggen, Designer dog-bloggen samt Apropå hundträning. Den sistnämnda finsn fortfarande kvar eftersom att jag inte hunnit överföra allt därifrån ännu. Jag vill ta min tid och inte bara klippa och klistra utan skriva om så att allt stämmer med det jag står för idag och det jag vet idag.

Jag raderade några nyare försök också med enstaka inlägg, sånt som jag vet faktiskt komemr platsa här eller på Djurträning med Milla, en blogg som jag inte vet vad jag ska göra med. Jag vill gärna ha kvar det som redan finns där och kan tänka mig att fylla på, men inte direkt en gång om dagen eller ens en gång i veckan. Så vi får se, tiden får utvisa.

Den här bloggen är ny. He he. Ibland kommer det upp saker i huvudet, som det likt toalett-inlägget, som helt enkelt inte platsar vare sig på Freedom dogs-bloggen eller daghundsbloggen. Och sånt tänker jag skriva här, lite mer personligt helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar